بازدید رئیس کل دادگستری زنجان از حوزه‌های قضایی ابهر 

20:38 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۱۰۴
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
بازدید رئیس کل دادگستری زنجان از حوزه‌های قضایی ابهر 
رئیس کل دادگستری زنجان در بازدید از حوزه‌های قضایی ابهر تاکید کرد که وضعیت قضایی فعلی در استان مرهون سعی و تلاش همه همکاران است که امیدواریم در ادامه وضعیت ارتقاء پیدا کند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در اولین سفر به حوزه‌های قضایی از دادگستری ابهر بازدید کرد. 

رئیس کل دادگستری زنجان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شهرستان ابهر در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری ابهر گفت: این اولین سفر بعد از تصدی مسئولیت دادگستری استان است، که با هدف تشکر از زحمات و بررسی وضعیت حوزه‌های قضایی در ارائه خدمت به مردم است.

 وی با اشاره به جایگاه خوب دادگستری استان در ارائه خدمات به مردم و کسب توفیقات در بخش‌های مختلف افزود: وضعیت قضایی فعلی در استان مرهون سعی و تلاش همه همکاران است که امیدواریم در ادامه وضعیت ارتقاء پیدا کند.

حجت الاسلام فرجی برحق بر ضرورت رعایت نظم و انضباط درسطوح مختلف در تمامی حوزه‌های قضایی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان در خصوص وضعیت استان در اتقان آراء اظهار کرد: در راستای ارتقای وضعیت اتقان آراء نیازمند تلاش و دقت مضاعف هستیم در همین راستا کارگروهی با رویکردمطالعات علمی تشکیل خواهیم داد. 

وی در ادامه بیان کرد: در خصوص توزیع امکانات رفاهی سعی خواهد شد تا امکان بهره مندی همکاران در تمامی حوزه‌های قضایی فراهم شود.

در ابتدای این دیدار جلسه غلامرضا رستم خانی رئیس دادگستری شهرستان ابهر و تعدادی از کارکنان به نمایندگی به بیان مسائل و مشکلات پرداختند. 


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *